Feed The Beast Wiki
Advertisement
Feed The Beast Wiki
This page is a translated version of the page Battery Hull (GregTech 5) and the translation is 100% complete.

Tento článek je o obalu baterie přidané módem GregTech 5. Pro jiné významy, navštivte Battery Hull.
Obal malé baterie

MódGregTech 5
TypKomponent
Obal středně velké baterie

MódGregTech 5
TypKomponent
Obal velké baterie

MódGregTech 5
TypKomponent

Obaly baterií jsou sada tří komponentů v módu GregTech 5. Obaly lze naplnit pomocí konzervárny kapalin nebo stroje na konzervování za účelem vytvoření GregTech baterií. Obaly baterií mají tři velikosti: malý, pro LV baterie, středně velký, pro MV baterie, a velký, pro HV baterie.

Všechny obaly baterií jsou vyráběny z kombinace kabelů a bateriových slitinových plátů, pomocí pracovního stolu nebo Assembling Machine. Když vyráběno v montážním stroji, obal potřebuje o polovinu více bateriových slitinových plátů, a používá stejný počet Molten Plastic. Sltina baterie je směs olova a antimonu, pro vyrobení bateriových obalů musíte získat Stibnite nebo Tetrahedrite Ore.

Bateriové obaly můžou být naplněny pomocí rtuti nebo kyseliny sírové pomocí Fluid Canner pro výrobu rtuťových nebo kyselinových baterií na jedno použití. Můžou být taky naplněny sodíkem, kadmiem, nebo lithiovým prachem pomocí Cannning Machine pro výrobu sodíkových, kadmiových, a lithiových nabíjecích baterií. Nežádoucí baterie, jako prázdné baterie na jednou použití, můžou mít jejich obaly vráceny pro znovu použití s Extractorem.

Malý obal baterie

Malý obal baterie je základní obal baterie. Používá se například k výrobě Malých baterií. Důležité je, že se z něj vyrábějí i IC2 RE-Batetie naplněním malého obalu baterie pomocí tekutého ruditu v konzervárně kapalin.

Celkem: 3200 EU
Použití: 2 EU/t
Napětí: 2 EU
Amperáž: 1
Čas: 80 secs

Total: 4 EU
Voltage: 1 EU/t
Time: 0.2 secs

Střední obal baterie

Střední obal baterie je obal baterie střední třídy. Je použit při výrobě Středních baterií pro použití v MV elektrických strojích a nástrojích.

3

2

Celkem: 9600 EU
Použití: 4 EU/t
Napětí: 4 EU
Amperáž: 1
Čas: 120 secs

Velký obal baterie

Velký obal baterie je nejvíc pokročilý obal baterií. Je použit při výrobě Velkých baterií pro použití v HV elektrických strojích a nástrojích. Narozdíl od ostatních dvou bateriových obalů, Velký obal baterie může být pouze vyroben v montážním stroji.

9

4

Celkem: 25600 EU
Použití: 8 EU/t
Napětí: 8 EU
Amperáž: 1
Čas: 160 secs

Other languages:
Deutsch • ‎English • ‎čeština • ‎中文(中国大陆)‎